آشنایی با داکت اسپیلت
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

تعریف داکت اسپیلت

 

اسپلیت نوعی سیستم تهویه مطبوع است که هم می تواند هوای محیط را خنک کند و هم دمای آن را گرم کند. خب این خیلی خوبه هم می توان از آن در فصل های گرم و هم فصل سرد سال استفاده کرد. این سیستم به عنوان کانال اسپلیت نیز شناخته می شود. جالب این که این سیستم توانایی تولید سرما و گرما را دارد و می تواند در سقف های کاذب نیز قرار گیرد، بسیار محبوب بوده و در ساختمان هایی با استفاده های مختلف رایج شده است. انشعاب مجرای شبیه به انشعاب های معمولی یا کولرهای گازی است، با این تفاوت که به جای تبخیر کننده یا پانلی که بر روی دیوار نصب شده و سطحی است، یک واحد داخلی برای تجهیزات در نظر گرفته شده است، و در نهایت تنها یک دریچه از داخل اتاق در نظر گرفته شده است. قابل مشاهده است. حفظ آن آسان است و هزینه چندانی ندارد. همچنین یک راه حل مناسب برای مشتریانی است که هدف آنها ساخت یک ساختمان بدون سر و صدا است. 

 

 

قبل از خرید پکیج دیواری باید بدانید

 

با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی در صنعت ساختمان و همچنین تمرکز بر مستقل بودن واحدهای مسکونی، استفاده از پکیج‌های دیواری به‌جای موتورخانه‌های قدیمی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محصول مزایای مهمی دارد که می­تواند به خوبی نیازهای یک واحد مسکونی یا تجاری را برطرف کند. هنگام خرید پکیج دیواری، یادتون نره لازم است که پارامترهای مختلفی را بررسی کنید تا گزینه­ای مناسب برای ساختمان خود انتخاب کنید.

 

 

برندهای مختلف داکت اسپلیت


شاید مهمترین معیار در خرید انواع داکت اسپلیت، برند تولید‌کننده باشد که مهم و حائز اهمیت است. در حال حاضر برند‌های خارجی زیادی این سیستم تهویه را در مدل‌های مختلف تولید و روانه بازار می‌کنند و در داخل کشور نیز این محصولات قابل خرید هستند. همچنان ذهنیت برتر بودن کالای خارجی نسبت به کالای تولید داخل برای اکثر خریداران وجود دارد؛ اما باید توجه داشته باشید که در حال حاضر برند‌های تولید‌کننده داخلی داکت اسپلیت توانسته‌اند با استفاده از جدیدترین متد‌های تولیدی و استفاده از قطعات و متریال درجه یک، محبوبیت و فروش بیشتری را در بازار از آن خود کنند. در نتیجه در حال حاضر خرید داکت اسپلیت ایرانی اولویت داشته و گزینه مناسب‌تری برای یک انتخاب مطمئن و خوب به حساب می‌آید.

 

آدرس سایت برای اطلاعات بیشتر

 

https://tahvienovin.com/





:: برچسب‌ها: اسپلیت ایرانی , فروش بیشتر , واحدهای مسکونی , کولرهای گازی ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: